Tabulky na zadavanie v back office by boli nasledovne.
P.č. | Meno | Priezvisko | Ulica, čislo | Obec |
1. | ||||
Číslo osvedčenia | Dátum vydania | Patnosť do | Druh činnosti | |
Kalendarový selector | Roletka s výberom všetkých druov činnosti |
Vyhĺadávanie z obsahu tabuliek by mohlo fungovať z premenych ako "meno" "priezvisko" "obec"
Výstup zo zadaných INPUTOV by sa poskladal na stránke do takéhoto výpisu.
Zoradenie by bolo od najnovšieho na vrhcu.
Mesacne tam je cca 50 ludi do roka teda cca 600 riadkov... bolo by to zrobit tak aby to aj nejako vyzeralo ked si to človek po 2-3 rokoch otvori (minimalne nejake stránkovanie urciteho poctu ) ... aby to nevyzeralo ako jedejn nekonecny zoznam. Možno stránkovanie po mesiacoch by tiež nebolo zle, kedže oni to zverejnuju na mesacnej baze.
P.č. | Meno Priezvisko | Trvalé bydlisko | Číslo osvedčenia | Dátum vydania | Platnosť do | Druh činnosti, na ktorú sa osvedčenie o odbornej spôsobilosti na epidemio -logicky závažnú činnosť vydáva |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Róbert Vidinský | Okružná 380, Plešivec | 31/2019-8/HVBPaKV | 04.03.2019 | na dobu neurčitú | Výroba, manipulácia a uvádzanie do obehu potravín a pokrmov |
2. | Kristína Kláriková | Krásnohorská Dlhá Lúka 252 | 60/2019-11/HVBPaKV | 04.03.2019 | na dobu neurčitú | Výroba, manipulácia a uvádzanie do obehu potravín a pokrmov |
Zverejňované údaje so v súlade s nariadením GDPR a s našimi Podmienkami ochrany osobných údajov